Heyo iedereen!
Zoals het onderwerp al zegt, nog een trotse 'bijna' eigenaar van een Hemi. 'kwam op dit Form terecht via Pascal (DB_Cowboy). Je kan inderdaad nooit genoeg info hebben! Zoals de meeste Belgen ben ik momenteel de lijdensweg aan het ondergaan van het wachten op het papierwerk ... van quickenborne (minister van vereenvoudigingen, .. ha lachtertje ...) heeft hier duidelijk nog wat werk.
Ondanks de soms negatieve en dankzij de soms positieve commentaren komt de wagen van Handiri uit Temse, en voorlopig kan ik er niet van klagen ondanks dat je veel geduld moet hebben.
Het betreft een 2006 Sport QC die er ondanks de miles (80000, het enige minpuntje) er nog zeer goed uit ziet. Na opvragen van het Carfax report bleek het een fleet vehicle te zijn dus je zou vermoden dat ie goed onderhouden geweest is. De carfax gaf ook geen accidenten, recalls of andere problemen aan. Het is een wagen met de U-connect en REC navigatie optie, verstelbare pedalen, doorlopende center console en ovale nerf bars. Het lichte interieur is nog super clean, de carrosserie heeft uiteraard hier en daar wat gebruikskrasjes. Het eerste wat er in moet na de homologatie is een Prins 230l LPi (lpg-installaties.be uit Olen), daarna volgen misschien nog een CAI en chiptuning afhankelijk hoe goed de wagen nog stock presteerd. Graag had ik ook de REC unit vervangen door een REJ maar die prijzen lopen blijkbaar nogal sterk uiteen van dealer tot dealer. Als er iemand tips heeft hoor ik het graag (uit geaccidenteerde wagens of zo) De truck is gekocht op 6 december (nee dit heeft niets te maken met mezelf een sinterklaas kado te geven
), rij iedere dag +140km en die aftandse 8jaar oude Renault kangoo met 260000 km hangt mijn keeeel uit!
Grote de kans dat de mensen van West-Vlaanderen me regelmatig zullen zien, ons firmaatje ligt in Ooigem (vroeger Harelbeke) en was van plan om op onderhoud te gaan bij Vaneste.
Groeten,
Dominick
Bijlage:
DSC02731.JPG
Bijlage:
DSC02700.JPG
Bijlage:
DSC02716.JPG