Het is nu do jun 06, 2024 7:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 27, 2008 0:12 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 20, 2008 21:54
Berichten: 727
Woonplaats: Langdorp,Belgie
FOR FUN schreef:
Die beruchte sticker staat die op de binnenkant vd deur waar slot zit,ongeveer achter de buitenklink?Als ik van de prijs nog iets kan afpingelen zit ik wel goed denk ik.Ik kan hier een hele bladzijde vol met garageaanbiedingen(ga me bij wagens houden die al de Belgische autokeuringpapieren hebben)van ongeveer hetzelfde type wagen voorschotelen maar wanneer je dan begint met de BTW bij te tellen,meestal GEEN LPI,onduidelijkheid over wel of niet 4x4 kom je een pak duurder uit.Deze bv. die 5min. van mij te koop staat,is wel 4x4 met LPI maar zonder die mooie 8) motorkap(daar doe ik het voor) prijs is ZONDER BTW.
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=137326927
Of deze iets minder in aankoopprijs maar geen 4x4 en GEEN LPI en iets minder van uitrusting
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=143236142
Deze is ook mooi maar let op de prijs,handelaar is waarschijnlijk nog BTW bij te tellen GEEN LPI
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=139687543

Een 4x4ram is die altijd naar 2x4(draaiknop)over te schakelen???omdat ik ergens een advertentie gezien heb en daar stond bij "permanente 4x4 aandrijving".
Etienne

De eerste ziet er op foto nog heel goed uit.Hier zou ik toch eens een testrit mee gaan doen.
Je rijd met een 4x4 normaal gezien altijd in 4x2 en als je door heel moeilijke wegen of sneeuw rijd schakel je pas over naar 4x4.

_________________
Kris
Magnaflow
Viper powered
Afbeelding Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 27, 2008 0:35 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 01, 2008 11:05
Berichten: 4826
Woonplaats: nederweert
idd etienne ,daar zit die sticker,bovenste regel in t midden staat "date of mf " met de maand en jaartal

ik denk dat de eerste link bij je eerste bericht, de slt 2004 idd t meeste interesant is

en bij t 2de bericht de eerste link,is miss ook wel ff interesant om een proefrit te maken.dit is nl een laramie uitvoering die toch iets meer extras heeft als een slt

de 2de en 3de link :D :D :D :D viperkit ??? :shock: :shock: :shock: waar dan ????????????

de 3de link is ook mooi maar € 6000 euro voor een paar velgen :lol: :lol: :lol: :lol:
als je er een paar velgen op legt en een gasinst wil niet zeggen dat de auto € 9000,00 meer waard is,toch?
te duur dus net als de 4de


ik hoop dat je er wat aan hebt,laat maar weten hoe de eerste reed :D :D :D

suc6

_________________
gr John

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 28, 2008 22:15 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 16, 2008 1:31
Berichten: 753
Woonplaats: Tielt-Winge Vlaams Brabant Belgie
Kan er mij eens iemand bij zijn truck op standaard 20'' velgen en 4x4,het hoogste punt vd chauffeursdeur in cm meten,de deur half en geheel geopend.DANK U
Etienne


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 02, 2008 0:15 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 16, 2008 1:31
Berichten: 753
Woonplaats: Tielt-Winge Vlaams Brabant Belgie
Die pook op de vloer waarvoor dient die?is dat hoge en lage trekkracht?hebben alle 4x4 dit?is de eerste keer dat ik dit zie.
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 02, 2008 0:21 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: vr mei 23, 2008 14:45
Berichten: 2922
Woonplaats: Spijkenisse
Met deze pook schakel van 2wd naar 4wd de 4wd heeft ook 2 standen 4H en 4L.
4H gebruik je bij gladheid,sneeuwval,zand of lichte modder.
4L gebruik je bij vastzitten in de modder,steile helling of als iets heel zwaar moet trekken,Groeten Marco

_________________
Groeten Marco
1955 Ford F-100
429CUI(op benzine en loodvervanger)
C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 02, 2008 0:40 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 16, 2008 1:31
Berichten: 753
Woonplaats: Tielt-Winge Vlaams Brabant Belgie
Bij sommige kan men toch van 4x2 naar 4x4 gaan doormiddel van een draaiknop op dashboard?hebben die dan geen L en H stand?is eerste keer dat ik deze pook zie.Die omschakeling met draaiknop is dat een ander bouwjaar of zit er ergens anders nog verschil in?
Greetz Etienne


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 02, 2008 7:27 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 28, 2008 15:22
Berichten: 2052
Woonplaats: Harelbeke
Die eerste heb ik in mei al te koop zien staan toen ik op zoek was achter eentje voor mezelf,dus misschien toch eens goed van dichtbij bekijken of alles wel ok is,want is toch al een wat lang om te koop te staan niet ?

Viperkit ? lol,Da's een slt sport met ground effects kit op.Krak dezelfde als die van mij dus.

Wat me nu opviel bij handelaren die dodge rams verkopen is dat waar ik de mijne kocht hij nu plots redelijk duur geworden is.Moet wel zeggen,jaar garantie erbij en goeie service tot nu toe,dus ik mag zeker niet klagen over hem. http://www.americandrive.be

Iets wat me ook opviel toen ik nog eens zat te kijken vorige week naar prijzen is dat één van de duurdere handelaren nu plots zijn dodge rams aan het afprijzen is naar 18.000 €,nml die handiricars uit sint niklaas.Kijk maar eens op autozone,daar vindt je hem wel.

4x4 ? Ik heb vroeger met een suzuki vitara 4x4 gereden (niet vergelijkbaar met een dodge ram natuurlijk) en heb nooit echt die 4x4 nodig gehad,behalve voor eens te spelen.Wat het geeft met een dodge ram 4x2 in de sneeuw weet ik nog niet,ik wacht nog op mijn hopmologatiepapieren :(.
My point is : Als je zoals iemand eerder zei in een heuvelachtige streek woont misschien toch kijken voor een 4x4,anders gewoon gaan voor de 4x2.

_________________
Pascal ;-)
'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 02, 2008 15:13 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo mei 28, 2008 16:30
Berichten: 439
Woonplaats: W-Vlaanderen Belgie
Hello

De prijzen op http://www.handiri.be zijn zonder BTW

_________________
Jan
Camaro rs 68
Corvette C4 84
Nissan 370Z 2011
Lancia Gamma Coupé 2500 ie 81


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 02, 2008 19:35 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 28, 2008 15:22
Berichten: 2052
Woonplaats: Harelbeke
Ja,maar als je kijkt op autozone zet hij ze te koop voor bvb 15.000€ + btw= 18.150€
Nu ja,veel goeie kritiek heb ik er eigenlijk nog niet over gehoord over die handiri.

_________________
Pascal ;-)
'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 02, 2008 20:20 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 22, 2008 21:43
Berichten: 308
Woonplaats: kortrijk
ik moet toch wel toegeven , ik persoonlijk handiri ken omdat ik mijn eerste dodge er heb gekocht , hier dan ook NOOIT iets mis aan geweest.
vaak word er slecht gesproken over hem , maar er lopen veeel ergere handelaars rond.
en die btw ... die laat hij wel vallen ;-) praten met hem en hij opent andere deuren.
trouwens paar maanden terug 4 nieuwe banden gekocht voor iemand 100 eur en geplaatst in een bandencentrale op zijn kosten ... zo erg is hij dus niet


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 02, 2008 20:38 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 28, 2008 15:22
Berichten: 2052
Woonplaats: Harelbeke
Voila,kijk,dit is nu eens iets totaal anders van kritiek dan wat ik al allemaal gehoord heb over hem.De prijzen die hij nu vraagt lijken me toch wel correcte prijzen.Toen ik op zoek was in mei/juni vroeg hij bvb voor een 2004 sport met 80.000km maar liefst 25.000€.

_________________
Pascal ;-)
'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 02, 2008 21:41 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 16, 2008 1:31
Berichten: 753
Woonplaats: Tielt-Winge Vlaams Brabant Belgie
Ja DB_Cowboy die staat er al een beetje op,ik weet nu niet wat hij geprijsd stond in mei maar de laatste 14 dagen is er al 1000€ afgegaan(in stappen van 500€).Kon tot nu toe niet op geboden worden en vanaf daarnet wel,eigenaar haalt hem constant omhoog op 2de hands.be.Ik vindt het een mooie wagen met die kit erop staat sportief,zoiets zoek ik.Maar ik denk dat ie bouwjaar 2003 op zijn sticker zal staan hebben.Als er van de prijs nog wat af gaat ga ik toch eens kijken om afspraak te maken.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo dec 03, 2008 23:03 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:34
Berichten: 4658
Woonplaats: Beets
FOR FUN schreef:
Bij sommige kan men toch van 4x2 naar 4x4 gaan doormiddel van een draaiknop op dashboard?hebben die dan geen L en H stand?is eerste keer dat ik deze pook zie.Die omschakeling met draaiknop is dat een ander bouwjaar of zit er ergens anders nog verschil in?
Greetz Etienne



Ik heb een 05 en daar zit een draiknop in het dash. Het kan ook zijn dat het te maken heeft met welke uitvoering je hebt. Ik heb een Larami. Misschien hebben een bijv. SLT wel weer een pook.

Er zitten 3 standen op die draaiknop.
2wd
4wd H
4wd L

_________________
:wave:
Roel

2005 YELLOW DODGE 2500
450 HP DIESEL - BANKS POWER - SKYJACKER LIFT


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do dec 04, 2008 0:40 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 01, 2008 11:05
Berichten: 4826
Woonplaats: nederweert
een 2003 laramie heeft ook n draaiknop,ik denk dat t een ombouw of een optie is geweest

_________________
gr John

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do dec 04, 2008 11:31 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 12, 2008 0:32
Berichten: 3935
Woonplaats: Antwerpen
DB_Cowboy schreef:
Voila,kijk,dit is nu eens iets totaal anders van kritiek dan wat ik al allemaal gehoord heb over hem.De prijzen die hij nu vraagt lijken me toch wel correcte prijzen.Toen ik op zoek was in mei/juni vroeg hij bvb voor een 2004 sport met 80.000km maar liefst 25.000€.


Die 80.000km zijn dus gewoonlijk miles , maar dat doen de meeste handelaars.
En ik hoor ook weinig slecht over zijn autos.
Maar ze hebben meestal heel veel miles op de teller , zeker modellen
van 2003 , 2004 en 2005 daarom is hij zo goedkoop.

_________________
Afbeelding
2006 SRT-10 QC


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling