Het is nu ma apr 29, 2024 14:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma apr 06, 2015 12:02 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di jan 13, 2015 22:05
Berichten: 27
texas boy schreef:
Roland schreef:
Ik zeg, waarom is de F150 de best verkochte truck in de USA? en waarom moet je voor zelfs een gewone F150 toch een heel deel meer centen neertellen dan voor een ram? zal ook wel zijn reden hebben.



Is dit nog zo

http://www.newcars.com/reviews/ford-f15 ... truck.html


Prijzen zijn aardig gelijk.

Niks gelijk,de F150 Platinium dus de luxe versie kost ongeveer een 13000 euro duurder dan een Dodge Laremie,heb 3weken geleden prijsofferte laten opmaken bij Dickerschutz en 10 april is hij beschikbaar voor bezichtiging en testrit daar...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 06, 2015 12:26 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 19, 2009 15:34
Berichten: 5131
Woonplaats: Almerika Andre-Cummins
In Dollars vergelijken mss
En de laramie is er in verschillende varianten
Maar we hebben hier de ford's en de Dodge's gehad in HD uitvoeringen
Ach het bijt elkaar niet , doe waar je gevoel goed bij is
Hier met alle meningen ga je er toch niet uitkomen :drunken: (voor je zelf)
Alle Trucks vanaf de overkant van de plas heb ik wel wat mee :arrow: :arrow: :arrow:

_________________
ANDRE - CUMMINS

Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 06, 2015 14:07 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 26, 2013 19:23
Berichten: 87
Woonplaats: Groenekan
ik denk dat andere daar wel gelijk in heeft de ram 1500 kun je inderdaad kopen vanaf 35 maar je kunt er ook zo 55 van maken


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 06, 2015 14:46 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 23, 2008 2:45
Berichten: 4695
Woonplaats: http://www.usa2ned.com/
bugracer schreef:
Niks gelijk,de F150 Platinium dus de luxe versie kost ongeveer een 13000 euro duurder dan een Dodge Laremie,heb 3weken geleden prijsofferte laten opmaken bij Dickerschutz en 10 april is hij beschikbaar voor bezichtiging en testrit daar...



Larami start in Amerika rond de 39.000 USD, neem je een Limited zit je al op 50.000 USD, prijs van een F150 Platinum :wink:

_________________
Groet Hans, http://www.usa2ned.com, HET adres voor al je export uit heel Amerika!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 06, 2015 16:08 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
Ga met ze alle 2 rijden en vindt je ze alle 2 even goed pak je je raptor ben je die 15000€ Meer ook meteen kwijt als je geld genoeg hebt. Je krijgt toch bijna geen rente op je bankrekening.
En de verkoper is dan ook blij die heeft meteen meer omzet en winst gemaakt :laughing6:

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 06, 2015 20:44 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: za apr 04, 2015 15:06
Berichten: 7
Roland schreef:
Hoi Gert, ik heb een raptor 6,2 l van 2011 en dus een paar jaar ervaring ermee.
Ik heb over het algemeen een rustige rijstijl en heb op lpg dan een verbruik tussen 19-21 l. Met de lpg prijzen in Belgie een lachertje dus. Maar dit is dan wel bij "gewoon" gebruik.
Wij gebruiken de truck ook waar hij voor gemaakt is, off road, zitten er regelmatig oa mee in het veld en er hangt al eens een zware paardentrailer achter en dan gaat het verbruik toch een pak omhoog maar blijft wel goed te doen.

Klein onderhoud laat ik om de 10000 km doen en dat kost mij een dikke 200 €. De dochter was laatst met haar Nissan voor klein onderhoud geweest en die was 280 € kwijt.

Toen ik hem pas had er een probleem mee gehad, gekende productie fout en opgelost door de hulp op dit forum maar verder er tot heden en 79000 km verder er super tevreden van.

Alleen je keuze lijkt mij nogal vreemd, kiezen tussen een Ford Raptor of een Dodge ram is eigenlijk appelen met citroenen vergelijken.
Een raptor is een off road beest terwijl een ram een eeeuuuhhh, welja, een ram is :laughing6:
Het zijn beiden US trucks maar de look en het gebruiksdoel zijn van beiden ook totaal verschillend.

En welk is de beste? De Dodge freaks hier gaan zeggen een ram.
Ik zeg, waarom is de F150 de best verkochte truck in de USA? en waarom moet je voor zelfs een gewone F150 toch een heel deel meer centen neertellen dan voor een ram? zal ook wel zijn reden hebben.


De keuze voor mij tussen een ram of een raptor is puur het uiterlijk van beide wagens. Deze spreken allebei me al jaren het meeste aan. Zonder rekening met prestaties of betrouwbaarheid of de prijs.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 06, 2015 20:52 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: za apr 04, 2015 15:06
Berichten: 7
Gert Ver Donck schreef:
Roland schreef:
Hoi Gert, ik heb een raptor 6,2 l van 2011 en dus een paar jaar ervaring ermee.
Ik heb over het algemeen een rustige rijstijl en heb op lpg dan een verbruik tussen 19-21 l. Met de lpg prijzen in Belgie een lachertje dus. Maar dit is dan wel bij "gewoon" gebruik.
Wij gebruiken de truck ook waar hij voor gemaakt is, off road, zitten er regelmatig oa mee in het veld en er hangt al eens een zware paardentrailer achter en dan gaat het verbruik toch een pak omhoog maar blijft wel goed te doen.

Klein onderhoud laat ik om de 10000 km doen en dat kost mij een dikke 200 €. De dochter was laatst met haar Nissan voor klein onderhoud geweest en die was 280 € kwijt.

Toen ik hem pas had er een probleem mee gehad, gekende productie fout en opgelost door de hulp op dit forum maar verder er tot heden en 79000 km verder er super tevreden van.

Alleen je keuze lijkt mij nogal vreemd, kiezen tussen een Ford Raptor of een Dodge ram is eigenlijk appelen met citroenen vergelijken.
Een raptor is een off road beest terwijl een ram een eeeuuuhhh, welja, een ram is :laughing6:
Het zijn beiden US trucks maar de look en het gebruiksdoel zijn van beiden ook totaal verschillend.

En welk is de beste? De Dodge freaks hier gaan zeggen een ram.
Ik zeg, waarom is de F150 de best verkochte truck in de USA? en waarom moet je voor zelfs een gewone F150 toch een heel deel meer centen neertellen dan voor een ram? zal ook wel zijn reden hebben.


De keuze voor mij tussen een ram of een raptor is puur het uiterlijk van beide wagens. Deze spreken allebei me al jaren het meeste aan. Zonder rekening met prestaties of betrouwbaarheid of de prijs.


Hoi
Waar heeft u uw raptor aangekocht?
Waar laat jij onderhoud uitvoeren?
Gert


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 08, 2015 13:23 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 25, 2011 18:58
Berichten: 79
Woonplaats: Schriek (prov. Antwerpen)
Hallo Gert,

Heb de mijne gekocht bij Handiri cars in St. Niklaas. Maar een goede raad, blijf daar weg. Het is daar goed om eens te gaan kijken maar hun na service is een dikke 0
Ik had na 1000 km een gekend productie probleem met de aandrijfas en om het verhaal kort te maken kwam het erop neer dat ze dit bij handiri niet wilden oplossen ondanks de 2 jaar garantie die ze zogezegd geven, allerlei uitvluchten van dit is normaal en andere zever. Als je het verhaal in detail wil stuur dan maar een pb.

Onderhoud laat ik doen bij een gewone Ford garage hier in de buurt. Eenvoudige dingen zoals filters kunnen ze hier bestellen, heb je meer specifieke onderdelen nodig die moet je dan wel zelf online bestellen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 08, 2015 22:10 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo nov 26, 2014 22:01
Berichten: 75
Mijn Raptor komt ook van bij Handiri. Maar zodra de garantie voorbij is, ga ik naar een andere garage voor onderhoud.
Volgende keer ga ik echt bij m'n auto blijven bij het onderhoud om te zien wat ze effectief doen.
Ik ben benieuwd :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 11, 2015 14:13 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do jan 30, 2014 12:00
Berichten: 6
Ga eens langs bij Dickerschutz in Maastricht.
Heeft normaal gezien beide modellen op voorraad, en helpt je zo de juiste keuze te maken.
Verkoopt ook veel naar België, dus invoeren zal geen probleem zijn.

Ben er al jaren een super tevreden klant!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling