Het is nu ma dec 09, 2019 21:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2019 14:53 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 21, 2011 21:23
Berichten: 12
Woonplaats: krimpen aan de lek
Hallo mannen en vrouwen.

Ik heb bij m'n pickup bij stationair en achteruit wat problemen met het sturen.
Gaat hortend en zwaar.
Nu Was mijn idee om met een elektrische hydraulische stuurpomp de oude te vervangen.
Daar deze door een riem aangedreven wordt.

Ik weet alleen niet of dit zomaar kan.
Dit in verband met de hoeveelheid druk en flow er door de pomp gecreƫerd wordt.

Iemand ervaring met deze opstelling.

Hoor het graag.
Alvast bedankt voor de input

_________________
Terrorize the neighborhood by driving my chevy C10 with a 5.0 L V 8 under the hood


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2019 15:28 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 30, 2008 22:05
Berichten: 459
Woonplaats: Gasselternijveenschemond
Ik heb destijds op mijn Dodge ook een elektrische gebouwd, werkt prima en was sterk genoeg. Ik heb het setje nog op zolder liggen volgens mij. Je mag het eventueel wel overnemen van me.

06 52042465

Mvg

_________________
Martin.
http://www.transm.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2019 19:32 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 21, 2011 21:23
Berichten: 12
Woonplaats: krimpen aan de lek
Hoe moet ik me dat voorstellen.
Wat voor soort elektrische pomp heb jij toen gebruikt?
Heb je misschien foto's?

Hoor het wel.

_________________
Terrorize the neighborhood by driving my chevy C10 with a 5.0 L V 8 under the hood


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jul 19, 2019 8:22 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 30, 2008 22:05
Berichten: 459
Woonplaats: Gasselternijveenschemond
Hoi, ik heb er toen geen foto`s van gemaakt. Het is een gewone elektronische hydraulische pomp met alle bedrading en zekeringen. Ik had de pomp destijds op het spatbord gebouwd met de slangen naar de stuurunit toe.

De pomp zette ik met een schakelaar aan, want je bent eigenlijk alleen bekrachtiging nodig bij parkeren of langzaam rijden.

_________________
Martin.
http://www.transm.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling