Het is nu do maart 28, 2024 23:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 22:21 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: zo nov 27, 2016 22:09
Berichten: 2
Goedenavond,
Deze week ga ik een proefrit maken in een avalanche uit 2011, 100.000 km op de teller. Dit wordt mijn eerste pick-up.
Zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten of na moet vragen? Wat zijn de bekende ziektes van de Avalanche?

Andere vraag, ik zit veel op de weg, lange ritten......wat zijn de snelheden waarbij je nog lekker can cruisen in deze auto? 160?

Hoor graag van jullie? mvg.. Bart


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 23:06 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do aug 12, 2010 23:31
Berichten: 298
Woonplaats: andijk,de parel van west friesland,
rij zelf een dikke f 250....ford

de snelheid is erg persoonlijk ....zelf rijd ik het liefst 110 ....heerlijk rielext.. ik vind , maar dat is zuiver persoonlijk ....met een amerikaan moet je niet hard gaan blazen

_________________
piet

ford f 250 harley davidson 6.4
yamaha Roadstar 1700 cruiser.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 23:48 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 12, 2013 20:07
Berichten: 2549
Woonplaats: Zaandam
Ligt helemaal aan de banden en vering( belading)
Met Mn ram kan ik zonder problemen 160 rijden.En 200 gaat ook prima als het moet. :D

_________________
Ram 1500 Laramie 5.7 Hemi 2011-tuned. :laughing6:
Michiel.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2016 13:47 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 10, 2008 11:55
Berichten: 1123
let op dat het extra schot achter de achterbank dat nodig is om aan de grijs kenteken eisen te voldoen er in zit. Dat halen veel eigenaren er uit om wat comfortabelere achterin te kunnen zitten, maar kan je een flinke naheffing opleveren als dat geconstateerd wordt.

_________________

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2016 14:09 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 11:16
Berichten: 518
Woonplaats: Arendonk Belgie
Als hij 110000km op lpg heeft gereden dan is er wel kans dat je een koprevisie met doen .
Ik rij een 2008 suburban nu 4 jaar en 70000km .Gekocht op 80000km .Pas lpg ingebouwd op 70000km dus nog maar 80000km op gas gedaan.
Ik trek voor 95% een 3,5tons aanhanger .
gps is niks waard en de plastieke klinken aan de buitenkant gaan wel eens stuk voor de rest volledig probleemloos gereden.
Als hij koud is tikt er wel een klep (doet hij al zo lang dat ik hem heb)Moest ik niks aan doen zij mijn garagist.

_________________
chevrolet suburban 2008 5,3L , 2008 chrysler 300 v6 diesel,1971 chrysler 300 500ci,


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2017 13:17 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za jun 16, 2012 13:54
Berichten: 566
dutchtbi88 schreef:
let op dat het extra schot achter de achterbank dat nodig is om aan de grijs kenteken eisen te voldoen er in zit. Dat halen veel eigenaren er uit om wat comfortabelere achterin te kunnen zitten, maar kan je een flinke naheffing opleveren als dat geconstateerd wordt.

Ja, bij controle letten ze hierop en kan duur worden :roll:

_________________
Faster and faster
until the thrill of speed
overcomes the fear of death...

Afbeelding
2004 Avalanche 5.3 Vortec


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2017 22:58 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 11, 2016 22:19
Berichten: 199
Ik zou sowieso als je veel lange stukken met 160 wil cruisen, kijken en/of zorgen dat er een overmaatse automaat koeler op zit. Anders zul je zo aan een revisie toe zijn schat ik zo........
Mijn laatste werkgever had toen een Chevrolet Trailblazer en reed er geheel zonder problemen mee. Een keer met flinke snelheid op en neer naar München geweest en zijn automaat was versleten. Nou zal die automaat natuurlijk niet in 100% nieuwstaat zijn geweest voor die rit, maar na die rit was in ieder geval wel gehemeld.

_________________
Groeten Ard
'01 Ford F250 7.3 diesel
'99 JMR Gooseneck trailer
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2017 0:03 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di jan 10, 2017 22:26
Berichten: 31
motor kap opendoen en goed kijken naar twee aluminium
leidingen die naar je bak gaan volgen ze goed of de afstand houders er op zitten zo niet scheuren deze over elkaar heen en gaan ze lekken dan is het exit met de
versnelling bak
ps ook onder volgen die leidingen

punt twee ophanging rubber van de motor
punt 3 kachel stroomrelais kom vaak voor maar kost 40 euro en 8 min werk :lol:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling