Het is nu do maart 28, 2024 14:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jun 08, 2016 12:49 
Offline
Trucker

Geregistreerd: vr jan 01, 2010 20:11
Berichten: 121
of moeten de koppen aangepast?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2016 20:31 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: zo jan 11, 2015 18:14
Berichten: 15
Ze zullen het tot 100.000km wel volhouden, daarna zakken de kleppen in en zit je aan een koprevisie met geharde zittingen.

Rob


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2016 7:35 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 11:16
Berichten: 518
Woonplaats: Arendonk Belgie
ik heb voorlopig 85000km gedaan op gas en nog geen problemen.In totaal staan er 145000km op de teller.
Ik heb nogal ne zware voet en er hangt voor 95% een zware aanhanger achter.
Ik ben benieuwd wanneer ik aan een koprevisie toe ben.

mvg guy

_________________
chevrolet suburban 2008 5,3L , 2008 chrysler 300 v6 diesel,1971 chrysler 300 500ci,


Laatst bijgewerkt door guido op vr jun 24, 2016 9:44, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2016 8:09 
Offline
Trucker

Geregistreerd: vr jan 01, 2010 20:11
Berichten: 121
dan moet ik een jonge auto zien te vinden, veel km ga ik toch niet maken.

bedankt hoor!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2016 18:27 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
De meeste die een chevrolet nieuw kopen laten de cilinderkoppen meteen aanpassen,
Als ze lpg erin willen. :roll:

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2016 9:16 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 11:16
Berichten: 518
Woonplaats: Arendonk Belgie
T-Bob schreef:
De meeste die een chevrolet nieuw kopen laten de cilinderkoppen meteen aanpassen,
Als ze lpg erin willen. :roll:


Is dit goedkoper dan je het achteraf moet doen ?
Ik zelf niemand die dit al direct heeft gedaan.

mvg Guy

_________________
chevrolet suburban 2008 5,3L , 2008 chrysler 300 v6 diesel,1971 chrysler 300 500ci,


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2016 12:35 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
guido schreef:
T-Bob schreef:
De meeste die een chevrolet nieuw kopen laten de cilinderkoppen meteen aanpassen,
Als ze lpg erin willen. :roll:


Is dit goedkoper dan je het achteraf moet doen ?
Ik zelf niemand die dit al direct heeft gedaan.

mvg Guy

Ik ken toch een paar truck importeurs die dat adviseren, en ook lpg inbouw stations.
Bij Pouls in Baarlo waar ik toendertijd 2004 bij mijn eerste Hemi lpg liet inbouwen en meteen ook de cilinderkoppen liet aanpassen,
dat het goedkoper was bij een nieuwe auto als dat hij een honderdduizend km erop had zitten.
Achteraf gezien had ik dat geld beter kunnen sparen want is bij een Dodge Ram Hemi niet nodig.

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2016 14:41 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za okt 11, 2008 22:29
Berichten: 115
Woonplaats: Tilburg
Ik denk dat je beter eerst 100.000 Km kunt rijden en dan een eventuele koprevisie kunt laten doen, als dit dan nodig is. Het voordeel is dan dat je bij die km stand weer een verse koppakking hebt, welke misschien bij een aanpassing bij een nieuwe motor ook wel de geest geeft bij 100.000 Km, en de kosten dan weer deels moet maken, de kosten van arbeid bespaar je dan grotendeels.
Een ander dingetje is dat je misschien wel helemaal geen 100.000 Km met de auto rijdt, en het kleppenprobleem bij de volgens eigenaar legt.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2016 17:03 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 01, 2008 11:23
Berichten: 3228
Woonplaats: Santa Pola, EspaƱa
homer schreef:
Een ander dingetje is dat je misschien wel helemaal geen 100.000 Km met de auto rijdt, en het kleppenprobleem bij de volgens eigenaar legt.


Als de nieuwe aspirant eigenaar zijn huiswerk heeft gedaan, zal hij die kosten van de prijs aftrekken.
Bij inruil zal de dealer/handelaar er zeker rekening mee houden, dus gaat die vlieger niet op. :P :P

_________________
Alfred


# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2016 13:16 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 11:16
Berichten: 518
Woonplaats: Arendonk Belgie
homer schreef:
Ik denk dat je beter eerst 100.000 Km kunt rijden en dan een eventuele koprevisie kunt laten doen, als dit dan nodig is. Het voordeel is dan dat je bij die km stand weer een verse koppakking hebt, welke misschien bij een aanpassing bij een nieuwe motor ook wel de geest geeft bij 100.000 Km, en de kosten dan weer deels moet maken, de kosten van arbeid bespaar je dan grotendeels.
Een ander dingetje is dat je misschien wel helemaal geen 100.000 Km met de auto rijdt, en het kleppenprobleem bij de volgens eigenaar legt.


Zo denk ik er ook over. :lol:

_________________
chevrolet suburban 2008 5,3L , 2008 chrysler 300 v6 diesel,1971 chrysler 300 500ci,


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2016 14:08 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
guido schreef:
homer schreef:
Ik denk dat je beter eerst 100.000 Km kunt rijden en dan een eventuele koprevisie kunt laten doen, als dit dan nodig is. Het voordeel is dan dat je bij die km stand weer een verse koppakking hebt, welke misschien bij een aanpassing bij een nieuwe motor ook wel de geest geeft bij 100.000 Km, en de kosten dan weer deels moet maken, de kosten van arbeid bespaar je dan grotendeels.
Een ander dingetje is dat je misschien wel helemaal geen 100.000 Km met de auto rijdt, en het kleppenprobleem bij de volgens eigenaar legt.


Zo denk ik er ook over. :lol:




En als de topic starter dan net die heeft van 2008 zit hij met de kosten. :(

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2016 15:04 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 29, 2010 15:05
Berichten: 1349
Compressietest laten doen voor aankoop.

_________________
chris-jan..(CJ)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2016 7:56 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 16, 2010 11:16
Berichten: 518
Woonplaats: Arendonk Belgie
T-Bob schreef:
guido schreef:
homer schreef:
Ik denk dat je beter eerst 100.000 Km kunt rijden en dan een eventuele koprevisie kunt laten doen, als dit dan nodig is. Het voordeel is dan dat je bij die km stand weer een verse koppakking hebt, welke misschien bij een aanpassing bij een nieuwe motor ook wel de geest geeft bij 100.000 Km, en de kosten dan weer deels moet maken, de kosten van arbeid bespaar je dan grotendeels.
Een ander dingetje is dat je misschien wel helemaal geen 100.000 Km met de auto rijdt, en het kleppenprobleem bij de volgens eigenaar legt.


Zo denk ik er ook over. :lol:




En als de topic starter dan net die heeft van 2008 zit hij met de kosten. :(


Jep, je gaat toch geen kopreviesie doen voor de volgende koper.

Maar daar hou je rekening mee bij aankoop.Er zijn er veel zeggen dat ze een koprevisie hebben gehad maar zolang ik geen factuur kan inzien is er niks gebeurd in mijn ogen.


Toen ik mijn 2008 suburban 4j geleden kocht had hij 80000km en hij liep al 20000km op gas.
Ik wist op voorand dat ik ooit een koprevisie zal moeten laten doen dus heb ik die bij een particulier voor een zeer interessante prijs gekocht.
toen ik hem kocht tikte er een klep als hij koud was en dat doet hij nog altijd , 60000km en 4j later.

Enkel de navigatie is geen hol waard , voor de rest een topauto.

Ik trek er voor 95% altijd een aanhanger mee van 3,5ton en dat doet hij perfect.

_________________
chevrolet suburban 2008 5,3L , 2008 chrysler 300 v6 diesel,1971 chrysler 300 500ci,


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling